måndäj

hejhopp... sitter och dricker tea.. goooott.. har tagit ett nytt vätskedrivande jag fått av morsans kille.. var en halvtimme sen och dom HJÄLPER.. weeiii shit bäst att hålla sig hemma hhaaha.. har vart på möte idag.. gick fint serru.. har vart mkt knas men hon tyckte jag gjort framsteg iaf.. så bara jobba vidare..

Så lovley väder ute..  tror liam ska till dagis imorn om han inte blir sämre...sen ska vi ju på kalas till faster eve..

på torsdag var de två veckor sedan jag slutade med medicinen iaf så borde ju snart kunna tappa vikt om doktorn nu har rätt..  nu ska jag lägga mig ochnjuta av tystnaden ett tag innan lillprinsen vaknar.. choppchopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0