hej igen

pallade inte skriva klart igår..    usch vad påskgodis de har vart här.. matte fick allt mitt iaf jag vill inteha.. liams tog vi oxå bort putte kom med en bamsepåse åt liam haha.. :P som tur var så leker liam mest med godiset än så länge.. ;) pappa hade skickat pengar iaf så liam ska få nån leksak..


imorse när jag lämnat liam p dagis drgo jag ut till stallet.. efter de åt jag å matte på stan sen hem hämta jonte å hunden å dra iväg å hämta liam.. nu håller jhag på att göra köttfärsås åt grabbarna själv ska jag äta nå lax å sallad...

so you think you can dance scandinavia började igår..¨åh vad danssugen jag bkir, sååå jävla kul med house..

imornbitti ska vi på möte med jonteponte.. får se vad som sägs där....


dags för foodwork.. hepphepp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0