good evening

nu 'r kväälen här.. alltid skönt när de sista är fixat å klart å man kan sätta sig och slappa.. =) lämna liam p dagis imorse gick kanon idag med.. jag ba nu ska mamma gå då puta han med läpparna sen var de väl bra med de.. hehe =)  skulle egentligen åkt till hälla men jag  matte hade biatch fight så de vart åka ner p stan å glo å köpa ett par braxor..  sen ¨la jag mig å vila en halv timme skööönt sen käka jag köttsoppa.. salt sug.. :P hade iaf gått bra på dagis liam typ mste ha bilden på matte mig å liam.. vi fick göra typ ett kollage som dom laminerade och de är ett måste sen har han fått en pippihäst att låna varje sovisdax på dagis..  han har blivit såååå stor lillbubben..

just ja har städat idag oxå.. jag gnor å liam drar fram hahahah matte hade gjort skit fint på toan.. gnott sno en gnu
image115


jag vill ha en ninis.. myysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0