Du är så goooo

image99
image100

älskar dig mitt lilla solsken.. idag var liam på dagis igen.. han vart jätte ledsen när matte lämnade honom, jag var i stallet så matte gick själv.. så jävla najs dag.. åkte ut i stallet mocka fodra å sånt.. sen satte jag mig i solen en halv timme typ tills bussen kom.. mötte matte på stan och käkade kina buffe.. sen hem dricka kaffe och ut med hunden och hämta liten.. liam vart SÅ glad när jag kom.. =) han vart jätte glad att capone var med och hämtade honom han lös upp som en sol.. cutie.. han hade vart ledsen ett tag när matte gått men sen hade de gått bra.. han hade ätit bra. hon sa att han var så duktig vid maten och sovit.. men man märker att de tar hårt på honom han är orolig hela tiden att jag eller matte ska försvinna.. men det går över JA jag vet,men de gör ändå lite ont.. ,=) man känner iaf att de är MKT mysigare den tid man är med honom.. det blir inte lika mkt bråkande.. hihi..   hur kan de vara så härligt med en liten skit.. hihi mitt allt.. =)

sen iaf gick vi hem och jag gjorde pannkakisar åt liam han la sig på mitt bröst. "favvostället" och typ gosade hur mkt som helst..  medans han åt sen lekte vi lite och sen var de typ dags att göra middag vi åt fullkorns mackisar å köttfärssås... sen tog vi bussen hem till eve adde å kidsen på eves 24års kalas.. grattis på dig ;) hipphipphurra.. =) skit god mat vart vi bjudna på och god tårta.. ja jag ska inte äta sånt.. shame on me..  älskar när "hela" familjen är samlad.. så mysit. =)  eve å adde gör alltid så man känner sig så hemma.. och bortskämd som lyxhustrun är så fick hon en häst.. glad för din skull.. =) hon hade en skit häftig vas som jag villlllll ha..



Nu ska vi lägga oss och kolla på en film. shit vad kaffe sugen jag vart.. men bäst att skippa?!.. :P



att ssri medicinerna kallas själens tvångströjja kan jag mkt väl förstå.. nu är mitt inre kaos så tydligt igen.. jag tär sönder mig själv med alla tankar hit och dit.. försöka vrida och vända ut och in  på PRECIS allt.. men jag ska kämpa för att bli bättre.. jag har rätt att må bra...

jag är ett deppmonster.. men de känns viktigt för mig att skrvia om detta.. i alla dessa år har jag bara stängt allt inne och låtsats att allt vart bra..  de är lättare att stänga av än att se problemen i dagsljus..

ska träffa sandra och alvin imorn efter stallet.. =) det är skönt att dom bor så nära.. mysigt att bara kunna springa över ´=)

Nattinatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0