Road to zion!

helloj! idag mår jag mkt bättre igen SKÖNT... iförrgår var gabbi å matheo här å hälsade på på förmiddagen.. sen låg vi och sov typ antal timmar liam var en rikgtig snarkmössa.. sen igår var matte här med mig hela dagen.. mådde så sjukt dåligt fick lov att ta en atarax nackdelen men den är att jag blir helt groggy och typ bortdomnad i húvudet så inte så kul när man har en liten att ta hand om..

igår fick vi hem en förfrågan om dagisplats åt liam fr om 14februari.. ska bli skit kul att lillprinsen ska börja dagis. känns som han blir så stor nu,, :P fan najs att kunna säga " nu ska jag hämta lillskiten på dagis" hehe cooolt.. =)

om typ en halv timme har jag teletid en timme med min "nya" doktor.. fan ny varje gång.   iaf så ska vi prata om ny medicin som jag inte går upp i vikt av..


sen ska jag kanske ner på stan å kika på en present åt ludde vi hade köpt en redan men liam fick den nör vi missade hans kalas så  vi får köpa en ny sen måste jag lämna in lite papper... yeah yeah

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Jag håller på med en undersökning i skolan, och det skulle vara jättegulligt om du skulle kunna svara på nåra frågor om hälsa, i min blogg.

Om du inte vill/orkar så får du ha en fortsatt trevlig dag! :)

2008-01-18 @ 10:45:18
URL: http://FLORENNZ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0