mammas Duktiga kille!

Idag var de premiär för första bajjset på toaletten.. =)


och ikväll så ska jag börja emd att trappa ner halva dosen på min medicin ¨olala vad nervös jag är, som jag mår nu skulle man ju behöva 3dubbla den menmen de märks ju vad som sker...  här är några vanliga biverkningar man kan få av att trappa ner..

Vanliga utsättningssymtom: yrsel (känsla av ostadighet, balanssvårigheter), känselrubbningar såsom myrkrypningar, sömnstörningar (med livliga drömmar, mardrömmar, oförmåga att sova), ångestkänslor, illamående, skakningar och huvudvärk.

hoppas verkligen de går att trappa ner så jag inte behöver höja dosen direkt igen.. satt å kolla igenom kort från i somras.. shit vilken skillnad.. image45
image46
image47
image48

jappjapp 20kg tyngre.. morsmors

Kommentarer
Postat av: mingla

Brukar vara inne på din blogg men är lite dålig på att lämna kommentarer så hej hej :) bra blogg du har.

2008-01-18 @ 21:42:04
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: emma

Thanx mingla. =) ska kika in din blogg sen oxå.. =)

2008-01-18 @ 21:45:14
Postat av: Evelina

Duktig liam är :) å skoj för han å börja dagis.. Å jag hoppas att det går bra med medecinen för dig så du kan byta :D

2008-01-18 @ 22:27:19
Postat av: Sandra

hoppas det löser sig med medicinen! Kul med dagis! Får ses nästa vecka kanske!

2008-01-18 @ 23:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0