häxan surtant

atombomben är nu avlöst eller vad de heter.. fan vilken dag. vecka kanske man kan säga.. den har vart bra men inte i mitt inre.. när vi var ute träffa jag gabbi de var sköööönt.. fick snacka av mig lite så då kändes de bättre så hängde hopn med å lämna capone så vi kunde gå å handla efter de så skulle jag städa när jag kom hem,, sen när jag kom till köket så slog liam mig med sin plast skål i benet å ropa mamma samtidigt kände jag bara hur de högg å brände till i armen.. jag vart livrädd för de gjorde såååå ont.. fatta inte vad de var.. iaf så var de ledningen till taklampan som låtsnat från taket.. har fortfarnade ont i armen å axeln å är värsta röd-.. tur som fan att de inte var liam som fick den på sig...


nu ska jag iaf göra ordning middag.. hepphepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0