Guten morgon!

snarkmössa liam vakna vid sju imorse å jag var typ helt död... somna vart jag är satte mig eller njae jag råka väl lägga mig om jag ska vara ärlig.. sov som en kratta inatt men de verkade alla göra utom liam både matte capone å syster vaknade till inatt märkte jag.. jäjä nu har iaf liam och matte åkt iväg till snytsbo så jag och syster yster blir ensamma här tills imorn och de kan ju bara bli tok.. nejdå men ska bli skönt att få vara lite solo ett tag.. så blir de ännu roligare imorn när lillprinsen kommer hem... sak börja med att plocka upp allt stök här hemma liam har gått bärsärkargång iköket hehe.. skålar pantflaskor och ljusstakar typ allover... sen ska jag lägga mig i sängen igen å slappa å läsa min bok.. sen ska jag försöka dra med mig syster till hälla måste handla lite food och sånt..  sen blir de väl bio och mys ikväll..

igår när jag mötte syster på stan så handla vi med oss mat hem å sen kom sandra adde å avlin å matte hit med ute mat men jag smakade bara lite kebabbröd av matte typ.. var proppis redan..

äsch blebbedesh nu vart jag trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0