gaaah vad hungrig jag är...

slarver jag är.. liam å jag sov middag å vakna inte förns halv två så snabbt fixa maten åt liam och sen nöär jag skulle börja med min lunch fick jag mess av gabbi så då sket jag i att göra lunch åt mig så drog vi dit på engång så liam fick leka för han var så uttråkad.. stupid of me.. sitter här skit hungrig nu och väntar på att matte ska komma hem med creme fraishe så jag kan börja med maten.. vi ska äta kycklingenchiladas idag..  iaf så har jag liam och alcapone vart ute nu liam fick åka pulka medans jag gick och rasta vovven.. shit vad tungt de blir efter ett tag.. :P sen gick vi hem till gårdebn och lekte ett tag.. capone är så rolig att leka med.. en riktig vilding.. :P

just ja matheo har en skit cool eldriven motorcykel som liam vart tokkär i.. skit kul ska nog försöka hitta nån likande till liam så dom kan racea på gården i sommar.. =)

måste dra liam sitter å matar hunden med sina räster.. hojhoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0