Ätnlgn en bra dag

Så skönt har typ mått bra hela dagen idag.. var lite jobbigt imorse innan allt rullade på,liam sov iaf hela natten i sin säng å vaknade kl 8, skönt att få lite sovmorgon så gick vi upp å käka frukost å mös lite i soffan innan vi drog till öppna men de har jag ju redan skrivit.. sen gabbi gått så la vi oss å vila å liam sov som enstock å jag somna såklart och vakna med världens ryck vid kvart i fem.. fick lov att väcka liam sen kom gabbi å matheo hit så gick jag med capone under tiden.. jobbigt att släpa ut min nyvakna prins.. för hans del alltså..  och nu lägger matte en gråtande liam.. man hör bara mamma mamma mamma.. hehe snutten då!....

fick in mina pengar idag redan så imorn dras alla räkningar nästan skönt att ha de ur världen måste bara ringa bbb eftersom dom gjort fel igen.. sen är de alla olika försäkringar å liams fond som ska dras...

imorn ska jag rita bubblor eller ja typ bollar i liams rum... eller har ritat upp några redan men ska måla dom imorn... jappjapp ska läsa lite nu. tills liam somnat å vi ska se en film...

nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0