Yiihoo

image79

imorn ska jag hämta ut nya vagnen..


idag har liam ännu en gång bajsat på sin matta så klommer han mamma mamma tissat.. men själva fallet var bajsat.. hehe..  iaf så satt jag och matte å kika vid datorn igår kväll så kom liam å satte sig breve stolen å bajja.. hha så jag ställde honom i duschen å matte torka upp i hallen.. sen efter ett bra tag skulle jag fixa han säng.. visst hela rummet var fullt med bajs.. haha ivlken syn sängstommen golvet och typ en heeeel del på mattan så de var bara ställa sig på alla fyra och skrubba matta för hela slanten.. ren vart den iaf.. :P  man kan ju inte annat än att skratta åt lillskiten som kommer och säger tissat tissat.. Sötnos..   vakna med halsont imorse och liam är dö snorig..  men jag tvingade oss ut i skogen var ute i 50 minuter iaf.. men jag vart skit rädd öppe vid vattentornet så jag slängde liam i vagnen och skynda mig hämmåt..  skka börja med middag åt liam nu han får wok.. och till oss vette sjutton..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0