speedy Gonzales

haidi!!!!!....   impuls impuls impuls.. fick ju för mig förra veckan att jag bara SKULLE ha en ny vagn men nu har det suget gått över... iaf så var jag ner till frissan imorse å vissa upp hur pass mkt färgen låtsnat så dom kunde avgöra om de gick att bleka eller inte.. skulle vänta tills den 20 typ å se om man kan göra det då.. så jag avbokade min tid där imorn å beställde en tid för klippning den 21 men kom på att jag vill klippa mig nu istället så matte var så snäll att jag fick de och tiden fanns som tur var kvar.. goodie.. =) klippte mig för två veckor sen men känner nu att jag vill ha kortare blir så trött för mitt hår hänger bara.. heavy shit...

håller på att städa lite här hemma går väääädligt sakta för har typ nada krafter men kände nör vi kom in idag att de STINKER SJUK här hemma och de är inte så mysigt.. :P har haft i ny jord i blomman capone hade ner oxå så la jag på sisali där måste köpa mer så de räcker till alla krukor...  

haha just ja när jag mötte matte å liam vid bussen så skeet en fågel på mig... ahah och sen när vi gick i skogen trampa liam i hundskit.. snacka om skit dag.. mohahah..

dags att hänga tvätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0