My sweet

Jag är så stolt över Liam, han hade feber igår kväll. men har inte haft någon idag.. de är nog på G iaf han var hes idag efter dagis och snorig.. iaf så gick vi till dagis idag ändå han var pigg imorse.. det var ju första dagen han skulle gå 9-14.  de är 3timmar längre än de han gått tidigare..  dom ringde iaf inte som jag trott.. han hade ätit och somnat efter tio minuter dom lagt sig. han hade blivit ledsen när dom skulle sova men de gick ju bra änbdå.. sen hade anette kollat in i rummet då hade han setat där vaken och itne sagt ett ord.. en timme och tjugo minter sov han så det gick ju alla tiders.. han vart jöätte glad när jag kom... mammas stora kärlek.. =) sen har vi haft en riktig mys dag... farmor och kusinerna kom och hälsade på ett tag.. =) 

iaf så var jag å mamma på hälla istället för stan.. vi hann typ inte med så mkt.. men jag hittade ett par mjukisar typ de ända jag vill ha sen jag gått upp så mkt... sen köpte jag en stall termos å miniderm åt liam och massor med soygurtar å sånt så de väl finns här hemma åt lillen....    var mysigt att träffa mamma solo.. fan får inte i mig mina vätske drivande.. spyr typ upp dom igen dom är råsnuskiga den första går sådär men den andra. noooope.. haha men bara tvinga i sig så gott det går...  väntar på att matte ska komma in med capone så vi kan ta de lyngt ett tag sen ska jag siva min buss går kvart över åtta imorn så får sutta på station en halvtimme.. '

just ja har klippt liam idag.. men vi får nog ta rakapparaten imorn på högsta nivån för det är SÅÅÅ svårt att klippa någon som är krullis.. hehe sötnosen...

nu kom matte bajjbajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0