bong

guush vad yr jag är i huvvet.. är nog alla hormener som går ut nu när jag slutat med medicinen.. jag och sandra tog nyss en promenad ned på stan och kikade jag bytta skor till ett par puma istället till liam.. skit storlekar på nike.. sen köpta jag agualett, vätskedrivande tabletter som förmodligen ska hjälpa mig att tappa mer i vikt snabbare eftersom de förmodligen 'är vätska jag lagt på mig mest.. i truely hope its working... 
sen iaf när vi skulle gå hem kom yrseln de är aningens läskigt när man har lilla laim att ta hand om man kan ju inte bara gå och lägga sig.. men de brukar gå över efter ett tag.. idag blir de bara potatismos och korv till middag.. de är fan gott när man inte ätit sånt på länge.. ;P

dags att börja med mooooset.. pusspuss

och jag har kommit på en sak med mig själv.. jag är bara tvungen att ställa till det ibland för att få kunna känna någonting överhuvudtaget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0