sickness

going down again...




bläää har mått skit sen jag höjde dosen så länge jag inte är ensam är de rätt oki men sen kommer ångesten och hela min kropp blir paralyserad.. kan bara sitta å glo orkar inte ens plocka upp leksaker eller ntt ser förJävligt ut här... fast jag vet att de går över så känns de fett jobbigt för de känns som vanligt igen.. men snart kommer jag upp på ytan igen.. jag har nog inte fattat hur pass mkt min medicin hjälpt ändå.. jag och matte har typ inte bråkat på riktigt sen dagen jag fick ett riktigt jävla sne spel å de var när jag höjde till 36... jag orkar inte ens skrika längre känns som något inom mig sätter stopp..-  vaaaad skönt det är visst jagh är inte helt bra men vissa saker funkar mkt bättre.... det är iaf så min känsla säger mig

nu ska jag ta en dag i taget för att försöka orka med.......

Kommentarer
Postat av: Evelina

Va skönt att de börjar bli bättre Emma! :D Hoppas de komemr bli ännu bättre nu då

2008-12-05 @ 12:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0