God jul på er allihopa!

haha sitter här med latexvantar på mig och matte har hjälpt mig att ha på honung på händerna.. får se om de funkar då.. svärmor gav mig tipset då jag har välrdens sprickor... ont ont.. hahah najsigt värre de känns nu..

idag har jag rensat ur min garedrob och de tog mig ca 4timmar jag hann springa runt å göra lite annat oxå som vanligt haha så vilken röra de var här men nu är de fint i garderoben tills jag har brottom nästa gång å ska ha nått jag ej hittar hahaha....
nu ska vi lägga oss sen imron bär de av till mammsen.. wiiie snart jul.. fan vad gött.. älskar juuuuuulen.......


tycker om dig!!!......


Kommentarer
Postat av: Emma

Saknar dig så mycket hjärtat! :(

2009-01-04 @ 23:30:36
URL: http://omao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0