heartbeat

så jävla underbar lim är.. love love love....  han pratar på rätt mkt nu men de är nog mest jag och matte som förstår.. cola heter iaf gånä.. haha och strumpor bumpba.. sötnos.. så go..  

matte är på mässa i norrköping.. så igå var jag  oach hanna ute och red. sen efter de stressa jag hem. jonte var nsäll och hämta liam sen åt han mellis så drog vi till stationen oc mötte syrran så åkte vi vidare till erikslund så handla vi lite på maxi sen var vi å hööks jag köpte ridbyxpr och strumpor. sen drog vi till stan och vi käka på donken.. fan man kunde trott att jag och becka festat i antal dygn helt slut.l sen fick liam en mac queen trehjluing..  var typ helt död i går kväll.. och idag har vi vart ute och liam har cyklat eller ja vi har kört runt honom sen drog vi ner på stan och kika.. liam fick shorts pchjag köpte blekning till mina efektslingor.. vilkket inte gjorde någon skillnad.. haha OTIPPAT..

hepphepp nu ska vi se på tv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0