GAH

igår bestämde jag mig för att liam ej får sova på min arm längre heeeeela nätterna.. dels hade jag skit ont i ryggen igår och sen är de oerhört jobbigt att ligga på samma sätt stor del av natten... men inatt så vaknade jag av att ryggen värkte så skulle jag dra bort armen.. klart liam blir ledsen och arg för att försöka få sin vilja igenom.. efter ett tag vart matte arg å sa åt mig att låt honom sova på armen för fan och blablabla.. jag blir så jävla less, varje morgon har jag haft världens humör för jag inte får sova på nätterna och matte VÄGRAR gå upp och ta liam på mornarna.. för han har spelat nätterna igenom. blir gaaaaaalen...

det är ju helt sjukt att han ska sova på min arm de är bara en dum grej liksom jag har bara slängt ut armen på nätterna då jag vart så trött å inte orkat ha en klarvaken liam. ;). slött.. men aningens mkt mer jobb de blir ändå av att slappa till kn inte ens gå på toa på nätterna..

image126

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0