svårt med rubriker...

tjoo! nu är snart helgen över liksom sommartiden.. allt blir så konstigt när man ska vrida om klockan.. haha.. igår var vi ut på hälla en sväng innan mamma och kai kom hit.. v i käka tacos å kladdkaka med grädde och phsyfillis på snygg stavning. ;) sen kollade vi tv tills liam somnat och så mkt spelande hanns de inte med.. haha.. men hann med tp ett tag iaf och vi fick gå över till barnfrågorna efter ett tag för de flesta frågor omfattade sånt som hänt innanjag ens var född.. så de var inte de lättaste.. hahah



imorse var de väl som vanligt kaos som när matte går upp först av oss.. så vi har gjort så att jag går upp med liam så får matte sova ett tag tills till capone lär ut..  sen iaf fick vi kämpa med att få liam i säng. och sen råkade vi alla somna och vaknade på tok för sent.. sen vart de stressa av hahah.. matte ut med hund och ner på stan han skulle hämta minmedicin så jag gav liam mat klädde på honom snabbduscha och gick iväg hem till ludde å hans föräldrar.. värsta snutdraget i trappen där innan vi kom.. *spännande*
var där ett bra tag tills de var dags att gå hem och äta middag.. hade riktigt trevligt.. liam fick en jätte snygg jacka oxå dom skämmer bort honom med kläder.. =)

nu ska jag snart ut med capone sen läsa min nya bok Box21 mamma kom med en full kasse böcker igår.. =) sen ska vi kolla film å käka räkor...


Kramkramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0