Laundry

äntligen en ledig tvättstugetid på kvällen =) hade VÄRLDENS bärg med tvätt i badrummet.. haha hade vi inte fått tvätttid nu hade man fått gräva sig in...  har haft fullt upp idag. rätt skönt men mn stressnivå har vart rätt hög..   efter busborgen var både jag å sis helt slut så vi åkte lite längre på bussturen vart en halv timme extra var rätt skönt att sitta ett tag liam han sov ivagnen...

shit vad torr min hud är skulle behöva en bra kroppslotion.bara de att jag är så lat kan väl typ hålla de att smörja in mig i max 2dagar-..... måste göra lite limevatten nu är såååå sugen.. så gott när man är törstig.. vi gjorde bara korv med bröd till oss vuxa nu på kvällningen vi var så mätte efter lunchen....


vill åka till Ullared igenmen måste spara ihop lite pengar får väl bli i januari eller nått... shoppashoppashoppa.. är mest ute efter heminrednings grjejerna.. KUUUUUL...

krmakram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0