hejhopp!

så nu är de snart veckodag igen.. helgen har gått jätte fort som vanligt..... igår var vi iaf på busborgen ettt tag. eve å barnen kom oxå dit... =) sen har vi väl bara vart hemma typ.. sk´önt det oxå..

imorn ska jag på utredning igen.. sen måste jag nog hem och städa men brukar vara helt slut efter mötena och nu har jag ju två timmar i streck.. . nu ska vi se en film och ta de lungt.. på torsdag kommer mor hit och sover ellr hmm ett tag iaf för vi ska ta bussen till ullared kvart över två på natten jag och mami... ska bli skönt att få kom iväg ett tag hemifrån från mina små bastards.. :) så blir man extra glad att se dom igen när man kommer hem =)...


lovelovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0