gaaaaah

sitter här med nerverna utanför.... liam har skrikit i sovrummet en halvtimme nu och jag ska inte gå in före mattias säger till... vi har bestämt att ej gå in utan att den andra säger till när man lägger liam.. båda vill ha de så.. men bara sååååå jävla stressande för jag är så att jag måste dit om han skriker ialla fall om jag inte får haha..  men han somnar nog snart... idag har vi vart ute å lekt som vanligt i lekparken.. sen gjorde vi oss klara å åkte ner till studion å vänta på pappsen sen åkte vi å jonas hem till eve å adde för lilla söta loke vart 3 år idag.. =) fort tiden går  Grattis =)



var jätte trevligt där =) vart inte där så länge för plutt måste hem å sova.. å jag håller på att tvätta nu.. har massvis med tvätt vart inte nå skillnad i tvättkorgen fast jag proppa in två stora maskiner haha...  är så skönt att de går så bra att lämna capone ensam hemma.. nu var han ensam i 3 timmar och de gick kanon.... 

PUST nu verkar liam lugnat sig där inne... hooohh- älskar min lilla envisa plutt så mkt... förresten ska vi söka dagis plats nu så fort som möjligt,..  han ska få gå 3timmar per dag de kommer bara göra honom gott.. =)  

dags för en kopp the och bokläsning innan de är dags för tvättstugan igen.. morsmors..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0