Fredag igen

konstigt att denna dag fredag dyker upp igen å igen...


idag har jag och liam vart på busborgen.. shit han busa sk*ten ur mamma idag.. fullt ös han brukar hålla sig rätt lung men idag skulle de klättras överallt å härja.. söt min lilla prins är.. =)  fast det var lite folk där idag och de är skönt för de är så mkt ljud där i vanliga fall... TINITUS...    sen gick jag hem å gjorde middag åt liam och när han käkat gjorde jag middag till matte å mig sen kom amma å kai förbi en sväng.. liam sover nu så ska ta och slappa lite i soffan.. sköööööööööönt.. har haft lässtund för liam.. börjar med att läsa en barnbok sen övergår jag till min egna men jag hoppar över alla oanständiga ord.. hehehe

image21



läste ut predikanten igår.. den var skit spännande på slutet.. haha   diggar kriminalromaner.. dom är intressanta.. fan skulle vilja jobba som snut.. iaf vissa delar av jobben verkar riktigt intressanta,.. ;) men blir nog bäst att jag håller mig till läsningen iaf för samhället.. hehehe


imorn ska vi ner på stan till apoteket måste hämta medesikin.. kanske tar en kopp kaffe på Global.. sen hem och städa sen kommer besöket... najsnajs... vi ska bjuda på tacos imorn de är enkelt. sen blir de nog en kladdkaka...


ha en bra helg,,... kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0