usch vad läskit

jag blir rädd när jag tänker på vad som händer denna jord.. klimatet är käpprätt åt helvettet.. usch de är riktigt skrämmande..


idag har vi vart på erikslund inte ofta man hamnar där ute.. vet inte men gillar inte de nå vidare.. iaf så har vi vat på systemet å köpt hem lite bärsa. å jag fick några smirnoff å mummsa på.. 

nu sover matte å liam.. ska väcka matte om ett tag men han kan gott sova lite så kan jag sitta vid daorn i lugn å ro.. har tvättstuga nu oxå.. skapligt mkt de blir nu när våran är trasig.. haaha..

nähä ja jag är så sugen på annans och vindruvor. å kanske nån annan go frukt.. mango har jag tröttat ut mig på för ett tag.. annars är de det bästa.. gottigott...

åh jag vill få hit mattes bord så jag kan slänga ut de andra skitbordet det är såååå trångt...


Kommentarer
Postat av: Sandra

vi kommer snart dö ut.. nejdå men det är läskigt!! vem vet om vi lever om 50 år..
pusss

2007-11-17 @ 21:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0