Tjofadderittan..

vikket väder alltså.. de bara öser ner snöblandat regn.. hugaligen.. måste snart konka ut hund å unge..



jag och liam kom alldeles nyss in vi har vart på öppna förskolan matte var oxå med men han drog sin kos nyss...  så då gick jag å liam till lilla ica å handla å skicka iväg pappas spel sen var vi ute å lekte ett tag oxå tills mamma vart för blöt.. :P .. liam har ätit lunch nu så jag ska sätta igång och försöka få någon ordning hör hemma.. står inte ut.. de är leksaker och grejer all over the place.. måste försöka komma på ett bra sätt att hålla ordning... fattar inte att jag har fått sån jävla baksmäll på medicinen pallar inte med folk.. usch de är fan då inge kul att må såhär..

ska försöka sätta upp liams minihylla jag köpte till hans rum häromdagen. hihi


nu ska vi vara barnvakter hela helgen istället. tänkte att vi lika gärna kan ha dom hela helgen och vara där istället.. jaha byebye  



Kommentarer
Postat av: Evelina

Ni är så snälla som stället upp och är barnvakt!! :) tackar så mycket

2007-11-07 @ 18:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0