snart är de jul igen.. =)

åh vad jag tjatar haha,, iaf så vart det bestämt idag att vi ska fira jul här istället. ska bli riktigt skönt...

idag har liam å jag vart på stan å lämnat in några papper sen köpte vi ett par julgardiner efter de tog vi bussen till hälla å liam somna på bussen.. så de var lämpligt.. så fick mamma gå i lugn och ro.. =) var in å köpte grejer åt capone.. sen gick vi ner til maxi. skippade ikea vart så trött.. så köpte blöjor å shit på ica å åkte hem sen..   nu är jag jätte trött som vanligt.. haha kul... men snart börjar idol fast hinner bara se en snabbis för kl nio ska jag se predikanten av camilla läckberg på ettan istället eftersom jag läst den boken..


så roligt att se capone å liam tillsammans dom är verkligen bundisar.. =)


nu ska liam läggas så iofs så blire inge idol heller men skitsamma.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0