nu äre kväller!

idag gick vi iväg till öppna förskolan jag matte å liam.. sen efter ett tag drog matte så jag var kvar ett tag sen åkte jag ner på stan å mötte kira.. köpte med mig mat till liam så åt jag å kira på sturegatan.. var en kebab sallad för mig dom är SÅÅÅ goda där.. mums..  efter de åkte vi hem till mig.. så nu har hon precis åkt å matte kom precis...   så nu är jag helt slut haha tar på kraftera för mig att vara bland folk en hel dag.. fast de var najs att vara med kirisen.. nu ska liam snart sova han är SÅ trött lillplutten. så ska jag ta och göra lite the äta en ciabata och min käääära bok.. :P 


 fan vad dålig jag är på att ta kort nu för tiden.. tog några kort på öppna iaf men de får ni kolla på bdb.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0