No money today

trodde jag skulle få min föräldrapenning idag eftersom de är 25 på söndag men de fick jag inte... men då kommer de väl på måndag då..

igår så kom mamma hit för sent jag ringde och väckte henne vid tio. så de vart inget med öppna förskolan. hon kom hit ett tag iaf så började vi lite med hennes papper hon skulle fylla i om min barndom.. vi han kanske 20 frågor av 183.. sen när hon åkte så stack jag å liam ner på stan och träffa sandra å alvin så gick vi och kolla lite innan vi skulle till bvc.. liam var skit sur hela tiden vi var där och skrek.  hans längd var bra på kurvan men hans vikt har hamnat under normal kurvan.. han låg en rejäl bit över när jag ammade.. så nu får vi börja tillsätta ännu mer fett i hans mat.. eftersom han äter mjölkfritt så blir det ju magrare mat.. han fick iaf vaccination mot mässlig röda hund och hmm minns ej de 3...  sen gick vi hem till oss å efter ett tag kom elisabeth med sina två kottar.. och liam var såååå trött så han höll på att jäklas med felica hehe sötnos..

åh cheeses vad utgifter det är denna månad *suck* blir nog snålt med julklappar denna jul...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0