måndag..

Gääääsp vad trött jag är.. liam har sovit jätte dålit inatt vet inte om de var att han fick ont i magen av alla pepparkakor han tröck i sig igår...   nu har jag fått in pengar från försäkringskassan så ska väl lägga in alla räkning så dom dras imorn när mina andra pengar oxå kommer.. hade en hel del utgifter den här månaden oxå.. tror jag säger så varje månad.. hahaha ...          känns som de är dags för lingonveckan.. har haft mensverk till och från under en veckas tid...
 

ah just jävlar shiiiit vad söta kläder jag hittade åt liam shit hur ska jag kunna låta bli?????....

och jag tar gärna emot om nån klänner för att köpa en tvättmaskin åt mig.. =)

hejhej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0