hello and goodbye

sitter här kall som en fryst fiskpinne.. typiskt mig att klä på mig som en 5åring ahaha...


inatt vakna jag av att liam höll på att kvävas i sina egna spyor.. fan de kom som en fontän lillplutten... bara massor av slemm typ.. han spydde iförrgår oxå 2 gånger. de händer typ aldrig nu nå mer... 

iaf så åkte jag ner på stan och mötte sandra å alvin. var tvungen att lämna in mina papper å byta mössan till en annan stl. visste inte att de fanns en mellan stl så jag hann köpa en annan på hm innan så nu har han två nya.. sen fick jag molo dressen till honom av mitt hjärtegull.. tacccccck.. nu är jag glad.. köpte en bandana till honom oxå... nähä nu är de dags att byta blöja känmner jag.. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0