härlig dag..

dagen börja sisådär. kännde mig jätte stressad.. men sen kom sandra lite efter tolv då vart de najs.. vi gick iväg till öppna typ på engång.. var nästan bara småbebbar där idag.. jag gjorde tröjtryck å sandra gjorde gipsavgjutning på alvin... cute.. =)

känner mig så lättad just nu.. hell yeah..  å imorn ska´jag på mlte igen fan vad skönt älskar henne jag snackar med.. skit bra är hon..  ska ner på stan efter de och hämta ut liams tomtedräkt som han ska ha på lucia som jag sandra alvin liam å matte ska gå på på öppna.. idag anmälde jag å sandra mig till en kurs i livräddning på barn de är vid två olika tillfällen.. kan vara rätt himla bra att kunna.. =)

hmm ingen aning vad man ska kunna äta till middag idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0