Grattis älskade mamma =)

hipphipphurra på din 45års dag.. =) love you


tog tio tåget till mamma imorse.. när vi kom fram käkade vi lite smörgåsa¨r å kaffe å liam fick lunch och efter det gick vi ut i skogen å släppte alcapone..  eller nää orkar inte skriva allt vi gjorde där. hade jtte trevlit iaf.. =) sen åkte vi hem med fem tåget. nu har jag tvättstuga och vi ska väl glo på tv om de är nått att se...  imorn ska jag och linda gå till öppna förskolan med liam och felicia.. får se om jag pallar att städa lite oxå.. :P vi vet väl hur de brukar gå.. hahaha  längtar tills på lördag när jag ska julpynta.. kanske julbaka och sånt.. nu kom bocken.. hej å hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0