Galet trött..

Men jag tänker inte vara ännu mer käring än jag brukar hahaa..  matte kom prewcis hem från borlänge å liam hade precis somnat när han kom innanför dörren å nu är han ute med capone.. jag ska göra en kopp the tror jag.. liam och jag tog ett varmt bad innan jag la honom.. de var så skönt å vi vart mkt tröttare båda två...

idag fick liam följa med mig till doktorn. de var inte de lättaste. vi fick avsluta efter en halvtimme för liam var så trött och vart rätt ledsen efter ett tag... men de gick iaf.. imorn blir de nog öppna ett tag på förmiddan..

jahapp nu kommer jag inte på nå mer att skriva... ha de gott..puss

Kommentarer
Postat av: evelina

Hoppas det går bra hos doktorn imorgon!!

2007-11-13 @ 23:33:32
URL: http://evelinafina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0