boow

igår köpte jag ny säng.. hoppas vi får madrasserna ikväll.. köpte 2 bodyn till liam och 3 bandanas... sen fick han en cars leksakslåda.. kira var med oss å vi fick ta med oss grejerna på bussen..  iaf så fick liam feber på natten vaknade av att han svamlade och var kokhet.. han har fortfarande feber men jag antar att han fick en reaktion på vaccionation det skulle komma efter 7-10 dagar å var ju 6 dagar i dag så...     nu har jag käkat lunch åt wokad kyckling å grönsaker, liam ska få ris kyckling currysås och kokade moröttstavar när han vkanar sen ska vi baka pepparkakor...   de blir en hemma dag idag för vår del ska bara till ica och hämta ut ett paket som kommit sen ska jag köpa citronsyra så ska vi göra play doh deg...  

morsning korsning...

Kommentarer
Postat av: evelina

hehe du är så rolig som åker buss med alla saker! Synd att vi inte fick in den i bilen
å synd du glömde mitt grejjen!!! :P

2007-11-28 @ 23:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0