baby ledsen!

idag gick jag å liam iväg till öppna förskolan vid 12tiden.. var lngt och skönt där idag inte så mkt folk. vi var kvar tills dom stängde å precis när vi skulle hem kom två fialottor i full fart i en bil och körde på liam så han fick en redig smäll i ansiktet av bilen då sen kastades hans huvudbak i väggen så han börja blöda en del från munnen å han var sååå ledsen.. sen somnade han gott i vagnen så vi gick å handla lite sen sprang jag upp å hämta hunden så gick vi en sväng.. och nu har liam vart jätte ledsen hela tiden sen vi kom hem..


matte har vart hos veterinären idag, dom tog blodprov på capone för att se vad de var med halsen. vi fick antibiotika.sen ville dom göra skraptest då han har kala röda fläckar.. är de våran tur eller är de våran tur??????... Capone har så mkt energi han behöver göära av med så drygt att inte få busa med honom lr gå nå långt...just ja jag ska sy en skit söt åt liam, dom kopierade bladewt åt mig på öppna så nu måste jag köpa tyg å vadd..


skriver mer sen liam ska få måla med finger färg nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0