aucth

min lillprins gjorde illa sig nyss..jag stod precis och tog ut lasagnetten ur ugnen som han tog upp en julgranskula och typ knäckte den mot huvudet som ett ägg sen krossa han resten med handen.. ajaja sen kom tårarna.. fick några sår på händerna. måste nog leta rätt på kulor i sån där plast istället så det inte händer igen... sen stod hunden oxå såklart i det och glöm inte att han är irländare så han fattade ju inget när jag försökte mota bort honom samtidigt som jag skulle få bort liam därifrån haha ja jag säger då det.. idag har vi gjort ett försök till att julpynta, ´men märkte att jag inte hade så mkt och ena julstjärnan hade gått sönder... sen har jag skruvat av benen på köks och soffborden och sen på men dom låga benen på den lilla skivan.. vart mkt bättre..

hade slut på min medicin i förrgår så jag hoppade över en natt... fy fan de är inte bra alltså, jag blir sååå förbannad känner av det starkt idag oxå... jäjäj skriver mera sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0