Lördag å söndag

i lördags när vi stod å vänta på bussen som skulle ta oss ner till tågcentralen,  kom en utländsk kvinna "vår förra granne" utsläppandes på sin son på 11 år... kvinnan är väldigt kort å killen är rätt stor för sin ålder.. hursom helst kunde hon knappt ngn svenska å hennes son var helt väck.. vi förstod iaf att ngt stod fel till så vi ringde ambulans.. så vi la upp honom på bänken i busskuren medas matte ringde ...måste vara hemskt att behöva släpa ut sin sjuka son för att få tag på någon som kan ringa ambulans... det gick iaf bra å de var förmodligen epelepsi sa ambulansmännen.... 

med tanke på de missa vi bussen så vi tog en prommenad ner till centrlen tur att vi var ute  i god tid... =) hotellet i esklinstuna låg jätte fint.. fräscht hotell men vart krångel innan vi fick rätt rum.. =) 3 gången gillt hhehe =) sen när vi fått rätt så tog vi bussen till parkens zoo gick där några timmar.. jag vart heltaggad tyckte om de mest av alla tror jag.. hehe liam var oxå ganska intresserad.. =) mina favoriter var LUNGT vita lejona... sååå fina djur, vanliga lejon oxå deras ansikten är gudomliga...  dom stängde kl 18 så då tog vi bussen tillbaks till hotellet å gick å käka å efter det gick vi ner i hotellets realxavdelning "oasen" var jätte mysigt men brr så kallt i vattnet hann bada en stund iaf men liam var så trött så vi gick  å nattade honom sen matte å jag uppe å drack en varsin cider å han öl... kollade på film å bara tog de lungt.. jag somna som en stock sen... =)

halv sex vakna liam i morse *typiskt* hehe men snacka om god frukost å massa saker att välja på... gottgottgott... efter de fick jag sova lite mer å matte å liam gick å kolla på vattnet å lekte i lekrummet på hotellet... sen när vi checkat ut så drog vår kos mot parkens zoo igen...      hade kanonväder hela tiden vi var där.. *tur* sen åkte vi tåget hem vid 4 å de var fullt med poliser vid station i esklinstuna,,, kanske letaade efter västerås mördaren eller nått vad vet jag... var iaf skönt att komma hem sjukt men känns som man vart borta länge.. hehehe



knas med vår slask man kan inte spola vatten där överhuvudtager nu så allt får göras på toa..

skepp å hoj

Kommentarer
Postat av: sandra

vad bra att ni haft det bra=) läskigt med 11åringen

2007-07-22 @ 20:38:57
URL: http://www.metrobloggen.se/snartungmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0