Kvällning

idag åkte jag å liam hem till sandra.. fikade där sen tog vi bussen ner på stan... hittade söta baggyjeans åt liam men hade inge pengar.. men köpte iaf mitt efrerlängtade halsband en box åt liam å en armykeps åt liam... sen tog vi en prommenad hem till oss å väntade på grabbarna som skulle komma så vi kunde äta middag... nu har dom åkt hem å liam ska sussa så jag å tias kan se en film å relaxa lite.. DE BEHÖVS stressen har satt sig i kroppen igen å de verker....



får se om vi åker hem till mami imorn å grillar fiskar å kanske badar men de är nog för kallt..  ;)

see you

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack själv :-)nu ska jag snart test att sova, adde sover redan! fusk.. Love!

2007-07-13 @ 23:05:07
URL: http://www.metrobloggen.se/snartungmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0