dags för sängen...

åh det ska bli så skönt att krypa ner i sängen nu är helt färdig.. =) har kikat lite när matte spelat spel riktigt läskigt men måste kojsa för ska åka iväg och bada imorn förmodligen blir de nog borlänge men de visar sig.. liam tycker iaf de är skoj.. mee too för den delen..

idag har jag gått nere på stan å strosat.. fick mina pengar igår två veckor för tidigt. sen skänkte pappa mig en slant oxå till liam.. köpte iaf lite pressenter till alvin. två par byxor åt liam en pyjamas 3 t-shirts å strumpor.. sen köpte jag ett par harem byxor åt mig i kamoflage tyg och två typ necesärer till skötväskan en till blöjer å en till småplock,...   sen kom mattias å liam ner en sväng då käkade vi på mac D.. eller hmm milkshake å cheesburgare tog jag och ja en kaffelatte såklart.. ;) får man inte missa.. ehehe...


nähä om man ska dra sig härifrån sängen väntar... Nattinatt


Mitt hjärtegryn älskar dig så enormt mycket...

Kommentarer
Postat av: sandra

Nu blir Alvin glad i magen :-) söt du är som köpt present! vill också ha sådana byxor.. konstigt att du tog kaffe latté.. =)

2007-07-14 @ 23:52:58
URL: http://www.metrobloggen.se/snartungmamma
Postat av: emma

ah jag menar de.. haha ovanlit värre.. nä nu måste jag hoppa in i dsuchen... kram sötnos

2007-07-15 @ 08:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0