pussinuss

Heelo

i dag har jag vart å handlat på maxi.. köpte en julkrans till dörren oxå å min efterlängtade sammets gran så nu står den på bordet.. :O)  sen när jkag kom hem gjorde jag lunch åt liam å efter det lekte vi lite sen var vi till ica å postade iväg pappas skivor sen passade vi på att gå till öppna förskolan. hann bara vara där en timme innan dom stängde men de räcker bra..  så liam somna när vi var ute med capone så bar jag upp honom å kors i taket han sover fortfarande så nu har jag gjort köttfärs biffar å potatis å gräddsås å sen hans favvisar moröttsstavar "kokta å smörade" så när han vkanar är de klart.. sköööönt..

sen näör matte kjommer hem ska vi ha ett series talk.. haha .. ser fram emot detta.. ;) över en glögg som han sa.. :P imorn har jag samtal sen ska jag å birgitta gå på stan.. trevligt att träffa henne igen. å kul för liam å få träffa farmor..

jahapp nu går ögonen ikors vart jättetrött nu.. =)puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Oj lät ju allvarligt! Hoppas ni kommer fram till något bra å tar det chill!!

Puss

2007-12-03 @ 18:13:24
Postat av: Hummer

Fan vad trevligt. Kyss

2007-12-03 @ 18:35:35
Postat av: emma

haha ja de var inget allvarligt.. men nu är saken avgjort det var bara att glömma.. ;)

2007-12-03 @ 20:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0