namnbyte

nu har jag alltså bytt efternamn till marklund.. trivs mkt bättre med det känns mer som jag liksom.. ;)


idag har jag haaaaft sån huvudvärk.. har vart på maxi å handlat hem lite julmat å så sen var vi runt på några affäerer på hälla oxå..   sen har de typ vart full rulle matte var ner på stan en vända när vi kommit hem.. och jag har slagit in det sista julklapparna nu, eller nästan iaf.. skönt det.. image36







vi är helt slut både jag och matte så vi får nog julstäda imorn istället... bättre att mysa lite nu istället..
imorn kommer sandra andreas å alvin hit.. sen blir hela dagen full med matlagning och städning.. och massa bus med lillemannen så klart.. :P

nattinatt...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Många klappar! :D Vi har precis slagit in alla julklapparna. lr itne alla men hälften andra hälften gjorde vi i förrgår! är fullt under granen nu!! :D

2007-12-22 @ 23:35:36
Postat av: Sandra

Fina klappar :) Syns om några timmar! pusss

2007-12-23 @ 10:43:20
URL: http://www.metrobloggen.se/sandraungmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0