Mamas babe

Såå skönt att få gå upp när man själv ville imorse =) låg och drog mig och sen gick jag ut med hunden och eftet det gjorde jag kaffe å frukost å satte mig i soffan å tog de lungt.. så skönt.. vakna vid halv tio eller nått sen städade jag innan liam kom hem och matte han sov till hmm 12 eller nått.. vkana skit surig,. haha naaaaajs or not..  var så skönt när liam kom hem igen lillplutt men han var så kinkig lillplutten.. vi åkte ner på stan å köpte pressent åt ludvig och köpte med en varsin smörgås från subway IM IN LOVE.. fan vad gott.. sen gick vi till busborgen...  nu har vi sett film.. men jag pallade inte sitta kvar så jag ska lägga mig å läsa lite och sen sussa..

stackars capone han är verkligen livrädd hela tiden en sak om han bara var det ute men när de är typ hela dygnet inne oxå..,,


Goodnight..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0