Lovesweetcherrypie

Heeeeeey!.. skön dag idag.. åkte till mitt samtal, tufft som attan men de är för en god sak.. älskar henne jag pratar med.. sen kom birgitta matte å liam å hämta mig så åkte vi ner på stan å käka buffe på choisengarden sen drog matte iväg så gick vi anda 3 vidare.. jag valde julklapp åt liam från farmor.. kanoners. han kommer älska den.. sen gick vi runt å kika lite liam somna så de var perfekt.. sen vart det en fika på systrarna E.. satt där typ 1 timme å snacka sen vakna liam så fick han oxå fika..
hade skit mysigt med svärmor.. =)

jäjä här ska donas..

Kommentarer
Postat av: Anonym

marre här läser alltid emmas blogg hahah pöösss

2007-12-05 @ 16:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0