fredagen

igår morse gick jag och liam upp till gabbi direkt han ätit gröt.. väntade på att pappa skulle dra iväg oss till maxi men så vart det inte så istället så åkte vi ner på stan och mötte kira efter liam sovit lunch.. sprang omkring 5timmar igår och shit vad folk det var.. sen åkte vi hem typ 5 gick ut med hunden gjorde middag till liam, sen kom mamma å kai hit och kollade på en film dom hyrt.. ett öga rött.. den var bra.. sen när dom åkt hem så gick ja och la mig och läste ut min bok "anhörig" den var oxå bra.. nu måste jag nog köpa en ny bok idag när vi ska åka till maxi å handla.. ska köpa klart dom sista julklapparna idag oxå....massa mys men de kommer nog vara smockat med folk..

nu ska jag ut med capone sen ska jag hem å göra frukost... ser fram emot en kopp kaffe.. najs.. och JULKALENDERN.. love it.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0