F*cking icecold

aprött arsul å lår.   :P  liam å jag skulle till lilla ica så kom gabriela ner med ett par skor åt liam *snällt* hursomhelst skulle hon till dagis å hämta matheo så vi hängde på sen gick vi ner till ica ettan igen sen när vi kom hem drog jag ut med huinden å nu är jag som en isbit.. liam hade de lyx i vagnen iaf.. haha.. :P


Idag har jag vart på samtal.. de gick så fort fan känns som man är där typ en kvart.. sen när jag kom hem låg mina 3 prinsar å sov så jag la mig i soffan och vilade en snabbis.. idag ska vi äta fisk till middag.. gottgott de är inte allt för ofta man äter fisk eller liam får väl de typ var 3dag eller nått..  snart är de jul å det ska bli så mysigt..  

nu ska jag dricka upp mitt ´goa tea.. skit gott nå rött tea med ingefära å kanel.. juligt å smaskigt.. 

Kommentarer
Postat av: Sandra

det där teet är smasken om vi har samma :)

2007-12-18 @ 16:07:17
URL: http://www.metrobloggen.se/sandraungmamma
Postat av: emma

Ja de är massa gott.. :P

2007-12-18 @ 16:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0