life is pretty hard sometimes

hejåhå har sovit som en kratta smärtan i kroppen gör mig galen... hade världens värk i benen igår... och liam sov crap han med säkert för tandsingen som kommit upp... å så stor han är har massa tandsingar.. thihih så sött...    iaf så kom mor å sis hit idag vi åkte till apoteket å hämta ut min nya medicin tog en medans vi åt lunch på stan de hjälpte väl sisådär så tog en till och smack shit vad jag inte ska ta två igen... fifan... har vart helt typ borta tills åttatiden så där jätte kul.. nope.men den tog jag när vi var på g hem som tur var.. sen iaf efter lunch gick vi å satte oss på waines cooffe å drack en varsin ice latte.. mumms.. å när vi suttit där typ en halvtimme ser vi matte å liam komma ut från h&m liam hade fått så fina kläder av papi... iaf så gick vi in till sigma jag hitta två fotoalbum fast dom var för små för mina bilder hihi typiskt.. sen köpte jag målarblock å pennor åt lillen,,, fynda två par tygkängor åt liam igår...    anyway så är sis kvar här.. kuuul å imorn hämtar mamma liam han ska sova där över natten...

nu ska vi sova jag är så sjukt svettig så de får bli en kalldusch först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0